Diverse 32 mm, 20mm og 25 mm PVC rør selges

Go down

Diverse 32 mm, 20mm og 25 mm PVC rør selges Empty Diverse 32 mm PVC rør selges

Post by Eirik Solberg Thu May 23, 2013 11:27 am

Har masse forskjellige PVC rør fra reefshop som er helt ubrukt til overs, så lenge hun på tam lade hadde rett i at rør fulgte med akvariebordet jeg bestilte..

Det jeg har er:

2x1 meter pvc rør
2x90 grader store vinkelrør
2x32 mm tankgjennomføringer, passer til borrehull mellom 42 og 44mm
1 slangestuss

Alt ovenfor er 32 mm, jeg har også en del forskjellige rør på 20 og 25 mm, men det er det ganske stor sannsynlighet for at jeg får bruk for.

Jeg skriver opp pris på de forskjellige rørene når jeg får sjekket hva de kostet på reefshop.

Jeg er ikke helt sikker på om jeg faktisk får med rør til det nye akvariet mitt (akvastabil mark II marine), men så lenge jeg gjør det så selger jeg alt jeg har skrevet opp. Hvis ikke, får jeg sannsynligvis bruk for de 2 rørene på 1 meter..

Bare spørr om du lurer på noe. Diverse 32 mm, 20mm og 25 mm PVC rør selges 650269930

Eirik Solberg
 
 

Antall Innlegg : 235
Ryktepoeng : 14
Medlem siden : 2013-02-27
Bosted : Jakobsli

Back to top Go down

Diverse 32 mm, 20mm og 25 mm PVC rør selges Empty Re: Diverse 32 mm, 20mm og 25 mm PVC rør selges

Post by Eirik Solberg Fri May 24, 2013 9:15 am

Jeg fikk med alt jeg trenger av rør, og dermed kan jeg selge alt jeg har av fra før. Det er så mye forskjellig at jeg nesten bare kan legge ut bilde av alle rørene, så kan dere si fra om det er noe dere kunne tenke dere.

Må fortsatt finne ut pris..

Eirik Solberg
 
 

Antall Innlegg : 235
Ryktepoeng : 14
Medlem siden : 2013-02-27
Bosted : Jakobsli

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum