Aquastabil Mark II 275l

Go down

Aquastabil Mark II 275l Empty Aquastabil Mark II 275l

Post by TorErik Wed Jul 08, 2015 3:46 pm

Hei,
Vurderer å selge mitt akvariet komplett med alt innhold (fisk, koraller, stein, reker, snegler, eremitter), led lys, sump, skap, teknikk,salt, RO filter osv.
Interessen for å drive med dette har sakte men sikkert dalt etter den store krasjen jeg hadde for 2 år siden, og nå føler jeg rett og slett ikke at jeg gidder mer.
Hvis noen kunne være interessert i dette, så rop ut. Dette er ikke noe jeg MÅ selge, så får jeg ikke bud over 5000,- for hele suppa så beholder jeg det selv.

Har bare 2 fisker, en snowflake murene og en dwaf lionfish. Av koraller er det mykiser, knapper og skiver. LS er meget godt innkjørt og smekkfull av liv.

Lyset er ei 180w ledlampe av et merke jeg ikke husker i farta (Programerbar med timer osv osv). Er med 2 returpumper på 2500 l/t (justerbare fra 1200 til 2500), 4 sirkulasjonspumper som jeg heller ikke husker merket og styrke på for øyeblikket. Skummeren er fra Reefshop (Tror det er den som tilsvarer Deltec APF-600) og holder til ca 1000l ved normal belastning, så rimelig overdimensjonert. Har også en reaktor som kan sendes med, men den er litt bob bob pga en sprekk i lokket så den bør absolutt stå i sumpen hvis den skal brukes da den IKKE er tett. Og sikkert mye mer som jeg ikke husker i farta, sender med alt jeg har av stash, mye rare flasker med forskjellige ting.
TorErik
TorErik
 
 

Antall Innlegg : 214
Ryktepoeng : 22
Medlem siden : 2013-01-02
Bosted : Levanger

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum