Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort!

3 posters

Go down

Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort! Empty Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort!

Post by TorErik Fri Jan 11, 2013 2:01 pm

Har en liten bit av en Setosa som jeg klarte å knekke av på plugg. Den har vokst litt, men er fortsatt såpass liten at den gies bort. Den må hentes, men vil ikke gi den bort til noen uten et skikkelig innkjørt akvarium som kan ta godt vare på den. Såvidt meg bekjent finnes denne korallen knappt i trøndelag.
Kan ordne med et bilde av den hvis dette er ønskelig, men som sagt så er den liten. Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort! 364988687:
Korallen jeg klarte å knekke biten av ser du i avataren min til høyre. Den har stått på pluggen i ca 3-4 uker nå.
TorErik
TorErik
 
 

Antall Innlegg : 214
Ryktepoeng : 22
Medlem siden : 2013-01-02
Bosted : Levanger

Back to top Go down

Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort! Empty Re: Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort!

Post by Håkon Fri Jan 11, 2013 5:07 pm

Jeg kan være interresert. Ser også at du er interresert i knapper. Jeg har tenkt å prøve å skjære av noen grønne knapper jeg har hvis det er noe for deg? Har dere saltvann på butikken på Magneten?
Håkon
Håkon
 
 

Antall Innlegg : 496
Ryktepoeng : 38
Medlem siden : 2012-12-31
Bosted : Haugesund

Back to top Go down

Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort! Empty Re: Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort!

Post by Trond Erik Fri Jan 11, 2013 5:37 pm

Jeg hadde gjerne tatt den jeg, hadde det ikke vært for at jeg nettopp har returnert etter en lengre reise og rett og slett ikke orker å dra noe sted de neste dagene.
Trond Erik
Trond Erik
 
 

Admin
Antall Innlegg : 3887
Ryktepoeng : 228
Medlem siden : 2012-12-20
Bosted : Trondheim / Ugla

http://www.saltvannsprat.com

Back to top Go down

Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort! Empty Re: Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort!

Post by TorErik Fri Jan 11, 2013 7:10 pm

Grønne knapper har jeg 4 forskjellige varianter av, så evt et bilde av de hadde vært greit Håkon. Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort! 650269930
Og nei, vi har ikke saltvann på butikken vår desverre. Hadde vært fint, men tror ikke det er et marked som gjør det økonomisk forsvarlig for øyeblikket.
TorErik
TorErik
 
 

Antall Innlegg : 214
Ryktepoeng : 22
Medlem siden : 2013-01-02
Bosted : Levanger

Back to top Go down

Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort! Empty Re: Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort!

Post by TorErik Fri Jan 11, 2013 7:13 pm

Trond Erik wrote:Jeg hadde gjerne tatt den jeg, hadde det ikke vært for at jeg nettopp har returnert etter en lengre reise og rett og slett ikke orker å dra noe sted de neste dagene.
Jeg har desverre ikke mulighet til å kjøre til Trondheim heller på en stund, så derfor jeg sa den måtte hentes hvis noen ville ha den nå.
TorErik
TorErik
 
 

Antall Innlegg : 214
Ryktepoeng : 22
Medlem siden : 2013-01-02
Bosted : Levanger

Back to top Go down

Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort! Empty Re: Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort!

Post by Håkon Sat Jan 12, 2013 9:43 am

TorErik wrote:Grønne knapper har jeg 4 forskjellige varianter av, så evt et bilde av de hadde vært greit Håkon. Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort! 650269930
Og nei, vi har ikke saltvann på butikken vår desverre. Hadde vært fint, men tror ikke det er et marked som gjør det økonomisk forsvarlig for øyeblikket.
[img]Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort! Img1736zk[/img]
Den har akkurat våknet, så strutter ikke like mye på bildet som de gjør til vanlig. Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort! 650269930
Håkon
Håkon
 
 

Antall Innlegg : 496
Ryktepoeng : 38
Medlem siden : 2012-12-31
Bosted : Haugesund

Back to top Go down

Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort! Empty Re: Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort!

Post by TorErik Sat Jan 12, 2013 9:19 pm

Oooooohh de var fine :O
TorErik
TorErik
 
 

Antall Innlegg : 214
Ryktepoeng : 22
Medlem siden : 2013-01-02
Bosted : Levanger

Back to top Go down

Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort! Empty Re: Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort!

Post by Håkon Sun Jan 13, 2013 9:02 am

Vi kan jo bytte ;)
Håkon
Håkon
 
 

Antall Innlegg : 496
Ryktepoeng : 38
Medlem siden : 2012-12-31
Bosted : Haugesund

Back to top Go down

Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort! Empty Re: Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort!

Post by TorErik Tue Jan 15, 2013 11:31 am

Du skal vel ikke tilfeldigvis nordover en gang i nermeste framtid da? Har veldig lyst på et par av de knappene der. Hehe. Men jeg har desverre ikke mulighet til å komme meg til trondheim før en gang i starten på februar tenker jeg. Sånn ca...
TorErik
TorErik
 
 

Antall Innlegg : 214
Ryktepoeng : 22
Medlem siden : 2013-01-02
Bosted : Levanger

Back to top Go down

Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort! Empty Re: Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort!

Post by Håkon Tue Jan 15, 2013 5:13 pm

Jeg kan kanskje neste helg. Hadde du noen skiver også?
Håkon
Håkon
 
 

Antall Innlegg : 496
Ryktepoeng : 38
Medlem siden : 2012-12-31
Bosted : Haugesund

Back to top Go down

Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort! Empty Re: Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort!

Post by TorErik Tue Jan 15, 2013 5:16 pm

Har noen blå som kommer fra Kim. Så får jeg noen røde i dag men litt usikker på hvor mange. Men er det mange nok kan jeg vel donere bort ei av de også. :-)
TorErik
TorErik
 
 

Antall Innlegg : 214
Ryktepoeng : 22
Medlem siden : 2013-01-02
Bosted : Levanger

Back to top Go down

Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort! Empty Re: Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort!

Post by TorErik Tue Jan 15, 2013 10:50 pm

Det var masse røde skiver på steinen jeg fikk i dag, så kan sikkert donere bort en rød skive også. ;)

De er litt skremt enda, så litt små, men regner med de vil breie seg ut etter hvert.
Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort! Skiver
TorErik
TorErik
 
 

Antall Innlegg : 214
Ryktepoeng : 22
Medlem siden : 2013-01-02
Bosted : Levanger

Back to top Go down

Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort! Empty Re: Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort!

Post by TorErik Mon Jan 21, 2013 7:48 pm

I mårra ettermiddag kjører jeg en kjapptur til Trondheim for å hente kona. Setosaen kan bli med hvis noen har tid til å møte meg på TAM Lade ca kl 16. Tar gjerne knapper/skiver i litt knasje farger i bytte...men er ikke nødvendig. Tlf mitt er 99514545. Send meg en sms og gi beskjed. ;-)
Gjør det sånn nå da det er snaut med tid til å komme meg til Trondheim framover så det får bare bli som det blir. Blir uansett flere avleggere av den med tiden tenker jeg. :-)

Ps: Skiver har jeg massevis av i helfarget rødt og blått så ikke de fargene. :-P
TorErik
TorErik
 
 

Antall Innlegg : 214
Ryktepoeng : 22
Medlem siden : 2013-01-02
Bosted : Levanger

Back to top Go down

Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort! Empty Re: Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort!

Post by TorErik Mon Jan 21, 2013 7:50 pm

Og hvis Håkon har mulighet til å komme har han selvfølgelig førstepri da han var førstemann som svarte i tråden her. :-)
TorErik
TorErik
 
 

Antall Innlegg : 214
Ryktepoeng : 22
Medlem siden : 2013-01-02
Bosted : Levanger

Back to top Go down

Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort! Empty Re: Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort!

Post by Håkon Sat Jan 26, 2013 7:41 pm

Da er den på plass. Håper den kommer til å trives. Takker.
Håkon
Håkon
 
 

Antall Innlegg : 496
Ryktepoeng : 38
Medlem siden : 2012-12-31
Bosted : Haugesund

Back to top Go down

Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort! Empty Re: Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort!

Post by Trond Erik Sat Jan 26, 2013 8:01 pm

Håkon wrote:Da er den på plass. Håper den kommer til å trives. Takker.

Grattis, det er en særdeles eksklusiv korall.
Trond Erik
Trond Erik
 
 

Admin
Antall Innlegg : 3887
Ryktepoeng : 228
Medlem siden : 2012-12-20
Bosted : Trondheim / Ugla

http://www.saltvannsprat.com

Back to top Go down

Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort! Empty Re: Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort!

Post by TorErik Sat Jan 26, 2013 10:23 pm

Takker for hyggelig besøk og fine knapper! Så får vi bare håpe korallene du fikk med det vil trives og vokse godt selv om noen av de var litt små. ;-)
TorErik
TorErik
 
 

Antall Innlegg : 214
Ryktepoeng : 22
Medlem siden : 2013-01-02
Bosted : Levanger

Back to top Go down

Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort! Empty Re: Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort!

Post by TorErik Sat Jan 26, 2013 10:26 pm

Det blir vel flere avleggere herrifra med tiden bare den får vokst en del tenker jeg. Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort! 650269930 Det virker ikke som en korall som er serlig vanskelig å få til å vokse, da jeg ser vekst mye bedre på den en f.eks digitata.
TorErik
TorErik
 
 

Antall Innlegg : 214
Ryktepoeng : 22
Medlem siden : 2013-01-02
Bosted : Levanger

Back to top Go down

Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort! Empty Re: Montipora Setosa avknekk på plugg gies bort!

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum