Liste over gode steder for å handle utstyr

2 posters

Go down

Liste over gode steder for å handle utstyr Empty Liste over gode steder for å handle utstyr

Post by Trond Erik Sat Dec 07, 2013 10:17 pm

Jeg tenkte denne tråden kunne samle linker til gode steder å handle utstyr. Er det noen steder dere sverger til? Post linken i et svar til denne tråden og jeg skal oppdatere denne posten. Skriv gjerne noen ord hvorfor dere bruker denne butikken slik at det blir greiere for oss andre. De butikkene som har oppdateringer på RSS/Facebook eller lignende vil også legges til i en widget for nyheter fra forhandlere.

www.reefshop.no - Norsk nettbutikk med ok priser og utvalg. Service-innstilt og proffe.

www.korallen.no - Nesten legendarisk status nå. Kenneth på Korallen er en kunnskapsrik kjernekar. Litt gammelmodig site og sliter kanskje litt mot reefshop.no.

www.fish-street.com - Hong Kong-basert nettbutikk. Mye billige Kinavarer. Ikke forvent verdens beste kvalitet på alle produkter men her kan man gjøre røverkjøp. Fantastisk service.

www.oceanswonders.com - Gode produkter for fragging av koraller. Jeg har handlet plugger og lim derfra flere ganger, og limet er nesten like bra som Ecotech sitt lim. Veldig hyggelige folk med god service.

www.aquafair.de - Veldig bra tysk nettbutikk som gjerne sender til Norge. Gir utmerket service, og har eller skaffer det meste på kort varsel. Om det oppstår problemer står de virkelig på for å hjelpe.

www.webzoo.no - Masse utstyr til en billig penge. Jeg holder på å kjøpe akvariereol av dem og de yter super service.

NB: Dette er ikke en tråd for å krangle om hverandres meninger. Har DU gode erfaringer med en butikk så fortjener den en plass på lista.


Last edited by Trond Erik on Tue Dec 10, 2013 12:50 pm; edited 5 times in total
Trond Erik
Trond Erik
 
 

Admin
Antall Innlegg : 3887
Ryktepoeng : 228
Medlem siden : 2012-12-20
Bosted : Trondheim / Ugla

http://www.saltvannsprat.com

Back to top Go down

Liste over gode steder for å handle utstyr Empty Re: Liste over gode steder for å handle utstyr

Post by kimes Sat Dec 07, 2013 10:22 pm

www.oceanswonders.com Gode produkter for fragging av koraller. Jeg har handlet plugger og lim derfra flere ganger, og limet er nesten like bra som Ecotech sitt lim. Veldig hyggelige folk med god service.

www.aquafair.de Veldig bra tysk nettbutikk som gjerne sender til Norge. Gir utmerket service, og har eller skaffer det meste på kort varsel. Om det oppstår problemer står de virkelig på for å hjelpe.
kimes
kimes
 
 

Antall Innlegg : 762
Ryktepoeng : 59
Medlem siden : 2012-12-28
Bosted : Trondheim

Back to top Go down

Liste over gode steder for å handle utstyr Empty Re: Liste over gode steder for å handle utstyr

Post by Trond Erik Tue Dec 10, 2013 12:50 pm

www.webzoo.no - Masse utstyr til en billig penge. Jeg holder på å kjøpe akvariereol av dem og de yter super service.
Trond Erik
Trond Erik
 
 

Admin
Antall Innlegg : 3887
Ryktepoeng : 228
Medlem siden : 2012-12-20
Bosted : Trondheim / Ugla

http://www.saltvannsprat.com

Back to top Go down

Liste over gode steder for å handle utstyr Empty Re: Liste over gode steder for å handle utstyr

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum