Turkis caulestrea curvata byttes mot hva som helst (saltrelatert)

2 posters

Go down

Turkis caulestrea curvata byttes mot hva som helst (saltrelatert) Empty Turkis caulestrea curvata byttes mot hva som helst (saltrelatert)

Post by Eirik Solberg Mon Sep 09, 2013 4:06 pm

Kjøpte en liten trompetkorall-koloni i sommer en gang, den har bare blitt bleikere og mindre de siste 4 ukene, og jeg tror den kommer til å dø om ikke lenge. Derfor lurer jeg på om noen kunne tenke seg å bytte den i noe? Hva som helst, alt fra rester av fiskefor, til små avleggere av en eller annen type mykkorall. 

Tror grunnen til at jeg ikke får steinkoraller generelt til å trives er saltet jeg bruker.

Har ikke bilde av korallen akkurat nå, skal prøve å få ordnet noe i løpet av dagen Turkis caulestrea curvata byttes mot hva som helst (saltrelatert) 650269930

Eirik Solberg
 
 

Antall Innlegg : 235
Ryktepoeng : 14
Medlem siden : 2013-02-27
Bosted : Jakobsli

Back to top Go down

Turkis caulestrea curvata byttes mot hva som helst (saltrelatert) Empty Re: Turkis caulestrea curvata byttes mot hva som helst (saltrelatert)

Post by Trond Erik Mon Sep 09, 2013 4:32 pm

Eirik Solberg wrote:Kjøpte en liten trompetkorall-koloni i sommer en gang, den har bare blitt bleikere og mindre de siste 4 ukene, og jeg tror den kommer til å dø om ikke lenge. Derfor lurer jeg på om noen kunne tenke seg å bytte den i noe? Hva som helst, alt fra rester av fiskefor, til små avleggere av en eller annen type mykkorall. 

Tror grunnen til at jeg ikke får steinkoraller generelt til å trives er saltet jeg bruker.

Har ikke bilde av korallen akkurat nå, skal prøve å få ordnet noe i løpet av dagen Turkis caulestrea curvata byttes mot hva som helst (saltrelatert) 650269930
Jeg tar den.
Trond Erik
Trond Erik
 
 

Admin
Antall Innlegg : 3887
Ryktepoeng : 228
Medlem siden : 2012-12-20
Bosted : Trondheim / Ugla

http://www.saltvannsprat.com

Back to top Go down

Turkis caulestrea curvata byttes mot hva som helst (saltrelatert) Empty Re: Turkis caulestrea curvata byttes mot hva som helst (saltrelatert)

Post by Eirik Solberg Mon Sep 09, 2013 4:58 pm

Trond Erik wrote:
Jeg tar den.
Så flott! Det skal sies at den er litt bleik, og på noen av polyppene vises skjelettet.. En annen ting jeg glemte å nevne er at den må hentes, siden jeg ikke har mange muligheter til å komme meg så mye rundt etter skoletid. 

Har du noe du vil bytte i? Turkis caulestrea curvata byttes mot hva som helst (saltrelatert) 650269930

Eirik Solberg
 
 

Antall Innlegg : 235
Ryktepoeng : 14
Medlem siden : 2013-02-27
Bosted : Jakobsli

Back to top Go down

Turkis caulestrea curvata byttes mot hva som helst (saltrelatert) Empty Re: Turkis caulestrea curvata byttes mot hva som helst (saltrelatert)

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum