noen som har knapper og skiver osv de vil selge eller bytte?

2 posters

Go down

noen som har knapper og skiver osv de vil selge eller bytte? Empty noen som har knapper og skiver osv de vil selge eller bytte?

Post by Ingdal Heidi Fri May 10, 2013 3:46 pm

Jeg skal til byen til lege på onsdag 15 mai. Hadde vært moro å truffet noen av dere og evt fått kjøpt meg noen fragger av skiver og knapper hvis noen har. Eller noe annet spennende..Jeg tar hva som helst, majano også.... noen som har knapper og skiver osv de vil selge eller bytte? 364988687
Ingdal Heidi
Ingdal Heidi
 
 

Antall Innlegg : 507
Ryktepoeng : 25
Medlem siden : 2013-02-03
Bosted : Orkdal

Back to top Go down

noen som har knapper og skiver osv de vil selge eller bytte? Empty Re: noen som har knapper og skiver osv de vil selge eller bytte?

Post by Trond Erik Fri May 10, 2013 6:00 pm

Tråden ble flyttet til rett seksjon.
Trond Erik
Trond Erik
 
 

Admin
Antall Innlegg : 3887
Ryktepoeng : 228
Medlem siden : 2012-12-20
Bosted : Trondheim / Ugla

http://www.saltvannsprat.com

Back to top Go down

noen som har knapper og skiver osv de vil selge eller bytte? Empty Re: noen som har knapper og skiver osv de vil selge eller bytte?

Post by Trond Erik Fri May 10, 2013 6:20 pm

Jeg har en del forskjellige skiver, men ikke noe du ikke allerede har, tror jeg.
Trond Erik
Trond Erik
 
 

Admin
Antall Innlegg : 3887
Ryktepoeng : 228
Medlem siden : 2012-12-20
Bosted : Trondheim / Ugla

http://www.saltvannsprat.com

Back to top Go down

noen som har knapper og skiver osv de vil selge eller bytte? Empty Re: noen som har knapper og skiver osv de vil selge eller bytte?

Post by Ingdal Heidi Fri May 10, 2013 6:37 pm

Jeg har bare rød, blå, grønn rhodactis og ricordea som har gjemt seg. Mine skiver fant ut at de ville rømme så derfor ønsker jeg nye. Hvilke er det du har da?
Ingdal Heidi
Ingdal Heidi
 
 

Antall Innlegg : 507
Ryktepoeng : 25
Medlem siden : 2013-02-03
Bosted : Orkdal

Back to top Go down

noen som har knapper og skiver osv de vil selge eller bytte? Empty Re: noen som har knapper og skiver osv de vil selge eller bytte?

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum