Reiser til Australia og great barier reef

4 posters

Go down

Reiser til Australia og great barier reef Empty Reiser til Australia og great barier reef

Post by Tor Evjen Sun Dec 30, 2012 12:44 pm

i slutten av mars reiser jeg to uker til Australia, Brisbane, og vil ha noen dager med dykking ved Great Barier reef. Er det noen som har erfaring fra område og har tips så mottas det med takk.
Tor Evjen
Tor Evjen
 
 

Antall Innlegg : 14
Ryktepoeng : 5
Medlem siden : 2012-12-29
Bosted : Trondheim

Back to top Go down

Reiser til Australia og great barier reef Empty Re: Reiser til Australia og great barier reef

Post by Trond Erik Sun Dec 30, 2012 12:58 pm

Tor Evjen wrote:i slutten av mars reiser jeg to uker til Australia, Brisbane, og vil ha noen dager med dykking ved Great Barier reef. Er det noen som har erfaring fra område og har tips så mottas det med takk.

Jeg har dessverre aldri vært der og kan ikke hjelpe, men har hatt lyst til å reise helt siden jeg leste følgende tråd på Reefcentral: http://www.reefcentral.com/forums/showthread.php?t=1529412
Trond Erik
Trond Erik
 
 

Admin
Antall Innlegg : 3887
Ryktepoeng : 228
Medlem siden : 2012-12-20
Bosted : Trondheim / Ugla

http://www.saltvannsprat.com

Back to top Go down

Reiser til Australia og great barier reef Empty Re: Reiser til Australia og great barier reef

Post by kimes Sun Dec 30, 2012 1:45 pm

Har heller ikke vært der, men har en kollega fra Australia som bodde i Brisbane en periode. Kan høre med han om han har noen tips å komme med.
kimes
kimes
 
 

Antall Innlegg : 762
Ryktepoeng : 59
Medlem siden : 2012-12-28
Bosted : Trondheim

Back to top Go down

Reiser til Australia og great barier reef Empty Re: Reiser til Australia og great barier reef

Post by Tor Evjen Sun Dec 30, 2012 8:55 pm


Takk for linken Trond Erik, spennende lesning den tråden Reiser til Australia og great barier reef 650269930
Jeg er først og fremst ute etter noen med erfaring fra dykking og det å få se det marine livet. Gleder meg stort. Har tidliger vært på Hawaii, Florida og Maldivene å dykket.
Tor Evjen
Tor Evjen
 
 

Antall Innlegg : 14
Ryktepoeng : 5
Medlem siden : 2012-12-29
Bosted : Trondheim

Back to top Go down

Reiser til Australia og great barier reef Empty Re: Reiser til Australia og great barier reef

Post by Eric Nguyen Fri Feb 15, 2013 5:27 pm

Tor Evjen wrote:i slutten av mars reiser jeg to uker til Australia, Brisbane, og vil ha noen dager med dykking ved Great Barier reef. Er det noen som har erfaring fra område og har tips så mottas det med takk.
Jeg har masse tips æ,men kan du love meg å ta noe gode bite hjem til meg? Reiser til Australia og great barier reef 999197877
Det blir kjempe tur det. god tur Tor
Eric Nguyen
Eric Nguyen
 
 

Antall Innlegg : 134
Ryktepoeng : 16
Medlem siden : 2012-12-29
Bosted : Trondheim

Back to top Go down

Reiser til Australia og great barier reef Empty Re: Reiser til Australia og great barier reef

Post by Tor Evjen Fri Feb 15, 2013 7:45 pm

Eric Nguyen wrote:
Tor Evjen wrote:i slutten av mars reiser jeg to uker til Australia, Brisbane, og vil ha noen dager med dykking ved Great Barier reef. Er det noen som har erfaring fra område og har tips så mottas det med takk.
Jeg har masse tips æ,men kan du love meg å ta noe gode bite hjem til meg? Reiser til Australia og great barier reef 999197877
Det blir kjempe tur det. god tur Tor

Takk for det Eric, skal ta med kamera. Reiser til Australia og great barier reef 650269930
Tor Evjen
Tor Evjen
 
 

Antall Innlegg : 14
Ryktepoeng : 5
Medlem siden : 2012-12-29
Bosted : Trondheim

Back to top Go down

Reiser til Australia og great barier reef Empty Re: Reiser til Australia og great barier reef

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum